Friday, May 20, 2005

18SG - Not to be viewed by people who are sensitive to pre-abusive language

Si bodoh tu ingat aku desperate nak kawin? Just because dia dengar aku buat lawak ajak balik rumah jumpa parents, terus dia jump into conclusion yang aku ni desperate nak kawin? Memangla aku nak kawin bodoh! Tapi takdela sekarang or dalam masa terdekat ni. Lagipun sapa yang tanak kawin. Ko tu je la yang macam tu kut. Hidup asyik nak fun jer, bukan nak pikir pasal masa depan.

Lagipun, bukannya aku ajak ko balik rumah jumpa parents aku. Kawan ko tu yang cakap nak balik rumah jumpa parents aku. So aku main2la agree. Ko ni memang sahla bengap! Macam la hensem sangat. Ingat aku suka kat ko aa tu. Ahahah lawak. Aku dah ada orang lain la bodoh!

Ko ingat lawak2 ko tu lawak sangat ke? Aku gelak sebab kesian kat ko jer. Ko stopla perangai ko yang konon habis cool n semua pompuan bole tangkap cair ngan ko. Pompuan2 bodoh yang tengok rupa jer mungkin bole cair la ngan lawak unintelligent ko tu. Aku? Sorryla. Kalau ko nak tau, aku nyer first impression kat ko... ko memang fail depan mata aku. Kalau tak caya tanyala budak satu team jepun ngan ko tu. Aku dah cakap ngan dia.

P/S: Sorry friends. This entry is out of frustration to some bengap guy who thinks that I'm desperate nak kawin. Please bear with me k? Ehehehe. Ok. Dah rasa relieved. Going back now. Babai.

2 Comments:

Anonymous Anonymous spelled...

garangnyer.. :P

May 24, 2005 at 1:57 PM  
Blogger Nurul spelled...

umi....
bed of truth is the one that you can hardly sleep on it... truth hurts ...
nway darling we are both in the rocking ship... to jump and swim is very tiring .. i opt for diving then, as it is a beautiful world down there... i hate to do it as well, but to sink, trapped and die ? ugh that even worse isnt it ?
Life is about choice, i still believe life is destiny, but i also believe, we choose the destination first ... ;)

May 31, 2005 at 11:33 AM  

Post a Comment

<< Home